Descarca formularul de retur aici

Retur Lenjerie, Huse saltele, Perne si pilote, protectii saltea

Pe site-ul nostru, returnarea produsului se face in cativa pasi simpli, rapizi si fara batai de cap.

Politica noastra de returnare a produsului incepe din ziua in care produsul a ajuns la adresa specificata in comanda.

Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia lui conform OUG 34/2014. Produsele pot fi returnate doar in aceleasi conditii in care au fost livrate. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Daca produsul nu coincide cu cel din comanda sau are defecte de fabricatie, inlocuirea produsului sau returul acestuia sunt gratuite, iar in cazul in care ati comandat produsul gresit sau pur si simplu v-ati razgandit si nu mai doriti produsul, cheltuielile de transport la returnare vor fi suportate de client. Termenul maxim legal pentru rambursarea contravalorii produsului este de 14 de zile, dar noi va asiguram ca vom face rambursarea banilor in maxim 10 zile calendaristice de la receptia coletului. Rambursarea banilor se face doar in cont bancar.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza plata produsului catre client sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

- Din motive de igiena, produsele folosite/spalate nu vor fi returnate.

IMPORTANT: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri: 

  • Pur si simplu v-ati razgandit sau nu va mai place produsul. Produsul trebuie returnat ca nou, in ambalajul original, sa nu fie rupt, taiat sau spalat cu inalbitori, etc.
  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Garantam calitatea produselor noastre. Produsele pot fi spalate in masina de spalat la temperaturi de maxim 30 de grade si fara a se folosi inalbitori. Daca totusi se decoloreaza, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produse livrate gresit. Daca s-a gresit produsul sau tipul materialului. De exemplu, daca s-a comandat un produs 100% bumbac, culoarea rosie si un anumit imprimeu, insa ati primit un produs realizat din fibra sintetica, alta culoare si alt imprimeu. Costurile de retur cad in sarcina magazinului nostru.
  • Daca produsul are defecte de fabricatie. In aceasta situatie, vom inlocui produsul gratuit sau vom accepta returul asigurand transportul gratuit.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsul pe care urmeaza sa-l returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, nedeteriorat. Nu se accepta pentru returnare produse rupte, deteriorate, spalate in masina de spalat sau decolorate cu inalbitori si/sau orice alte cazuri in care produsul nu mai poate fi revandut ca un produs nou.

Solicitarile de retur se notifica in scris prin email la office@depozituldesaltele.ro, specificand:

- Nume, Prenume

- ID comanda

- Telefon

- Adresa de email

- Produse de returnat

- Motivul returnarii

- Contul IBAN si numele Titularului (in care se face plata returului )

IMPORTANT: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si fara toate datele de mai sus, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid. 

Retur saltele si toppere

Pe site-ul nostru, returnarea produsului se face in cativa pasi simpli, rapizi si fara batai de cap.

Politica noastra de returnare a produsului incepe din ziua in care produsul a ajuns la adresa specificata in comanda.

Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia lui conform OUG 34/2014. Produsele pot fi returnate doar in aceleasi conditii in care au fost livrate. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Daca produsul nu coincide cu cel din comanda sau are defecte de fabricatie, inlocuirea produsului sau returul acestuia sunt gratuite, iar in cazul in care ati comandat produsul gresit sau pur si simplu v-ati razgandit si nu mai doriti produsul, cheltuielile de transport la returnare vor fi suportate de client. Termenul maxim legal pentru rambursarea contravalorii produsului este de 14 de zile, dar noi va asiguram ca vom face rambursarea banilor in maxim 10 zile calendaristice de la receptia coletului. Rambursarea banilor se face doar in cont bancar.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza plata produsului catre client sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. 

Saltelele pot fi returnate in termen de 14 zile lucratoare de la data achizitiei in urmatoarele conditii si pe responsabilitatea clientului: 

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile sau cadourile cu care a fost livrat.
  • Produsul trebuie foarte bine ambalat, recomandam folosirea foliei de polietilena in doua straturi, sigilarea colturilor cu banda scotch si folosirea coltarelor de carton. Nu receptionam produse ambalate in folie stretch sau in textil netesut. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele daca acestea nu au fost foarte bine ambalate.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse din acelasi model, chiar daca dimensiuni diferite, și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat.
  • Nu prezinta deteriorari produse de manipularea incorecta.
  • Sunt insotite de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc).
  • Costul de transport pentru retur cade exclusiv in sarcina cumparatorului. Responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine exclusiv in seama clientului expeditor fiindca coletul trebuie ambalat temeinic, exact asa cum la livrare, responsabilitatea integritatii coletului revine expeditorului.

Adresa spre care se va returna coletul este:

  • KA & MA TRADING SRL
  • Buzias, Str. Principala, nr.200
  • Email: contact@depozituldesaltele.ro
  • Cod Postal: 305100
  • Telefon: ‎ 0371321118 

Saltele pe dimensiuni atipice sau cele produse dupa specificatiile clientului, ce fac obiectul unei comenzi speciale nu pot fi returnate.

IMPORTANT!

  • In cazul in care produsul, indiferent de cauza returului, ajunge la vanzator: cu textil ori spuma/burete rupt, murdare ori patate, fire de par sau mirosuri de orice fel sau deteriorate in orice fel, la transport, ne rezervam dreptul de a refuza coletul.
  • In situatia in care daunele, defectiunie sau viciile mentionate mai sus, sunt ascunse in interiorul coletului si nu pot fi observate la momentul receptionarii coletului, conform OUG34/2014, ne rezervam dreptul de a diminua suma rambursata, dar nu mai mult de 25% din valoarea regasita in factura de achizitie.
  • Daunele constatate dupa deschidere colet, vor fi aduse la cunostiinta consumatorului in maxim 24h de la data receptionarii coletului, prin trimiterea de poze/video, pe email sau whatsapp.
  • Deasemenea nu vor fi receptionate colete cu plata la destinatar. Vor fi refuzate.
  • Poti returna produsele doar impreuna cu toate documentele atasate.
  • Adresa de expeditie retur este aceeasi cu cea de la care s-a expediat produsul; in cazul in care nu se solicita o alta.
  • Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Dupa inregistrarea cererii de retur, veti primi in maxim 48 ore, o confirmare telefonica sau pe email, dupa care veti putea expedia produsul.

De asemenea, te anuntam de indata ce returul tau ajunge in depozit, unde se va verifica starea coletului.

Dupa validarea starii coletului, se va proceda la aplicarea solutiei finale (inlocuire, restituire integral sau partiala, sau voucher).

Banii vor fi returnati in maxim 10 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia de retragere, in urma receptionarii returului. Ne veti furniza un cont bancar pentru a efectua rambursarea sau putem agrea, de comun acord, inlocuirea sau schimbul produselor.

IMPORTANT

  • Pe parcursul primelor saptamani intoarceti si bateti usor salteaua pentru a favoriza asezarea uniforma a umpluturii. O lasare usoara a saltelei, nu mai mult de 2 cm, este normala si se datoreaza asezarii umpluturii;
  • Aerisiti frecvent salteaua: este recomandabil sa se efectueze operatiunea in zilele uscate si insorite. Pentru o buna aerisire este recomandabil ca dimineata sa se scoata lenjeria si eventual husa de protectie pentru ca salteaua sa ramana libera;
  • In momentul deschiderii   saltelei   si   in  urmatoarele   zile,   produsul  poate  degaja in  ambient  mirosuri specifice procesului de productie, acestea nefiind toxice si dispar treptat in prima perioada a utilizarii saltelei;
  • Daca mediul este umed, intoarceti salteaua de doua ori pe luna si aerisiti repetat salteaua fara a o expune la soare. Salteaua cu memoria formei, se foloseste pe o singura parte, cu stratul de spuma viscoelastica in sus pentru a beneficia la maxim de calitatile acesteia.
  • Recomandam ca aceasta sa fie rotita 360 grade (picioare-cap si fata-verso) daca este fara memorie si 180 grade cele cu memorie, la fiecare 3-6 luni.
  • Husele detasabile ale saltelelor pot fi curatate prin spalare uscata, chimica sau lavabile la 30 de grade. Este interzisa clorurarea, atarea cu aburi si calcarea. A nu se spala la masina – se spala strict manual.
  • Pentru revenirea totala a saltelei, dupa devidare, trebuie sa treaca 24 de ore, pana la 36 ore uneori.
  • Devidarea saltelei se va face in maxim 5 zile de la primirea coletului.
  • Tolerantele cu privire la dimensiuni sunt urmatoarele: inaltime +/- 6%, latime +/- 3%, lungime +/- 1,5%.
  • Culoarea spumei poliuretanice nu impacteaza caracteristicile tehnice ale produsului si nu constitue obligatie de vanzare.

GARANTIA NU ESTE VALIDA IN URMATOARELE SITUATII:

  • Mucegaiul si Petele – scot automat produsul din garantie
  • Defectele accidentale, eventuale descoaseri, rupturi, zgarieturi, sfasierea tesaturii sau a manerelor sau orice alta deteriorare datorata unor factori externi, mecanici sau chimici.
  • Daca s-a depasit greutatea maxim admisa pentru o persoana sau cumulat pentru mai multe.
  • Pentru motive ce tin de schimbarea de fermitate; daca fermitatea saltelei este perceputa diferit fata de momentul achizitiei. Gradul de fermitate este subiectiv si este perceput diferit in functie de o serie de factori.
  • Salteaua este depozitata sau asamblata incorect, folosita inadecvat sau in alte scopuri , curatata prin metode improprii sau cu substante neadecvate;
  • Daca produsul a intrat in contact cu lichide, odata absorbite de material se evapora foarte greu, fapt care duce la producerea de mirosuri neplacute sau mucegai;
  • Daca nu a fost folosit un suport tip somiera, cu lamele elastice si distantate.
  • Daca produsul a fost pliat sau supus presarii; acest tratament duce la distrugerea materialului;
  • Daca produsul este foarte murdar si neingrijit: spuma sau husa rupte, murdare ori patate sau mirosuri de orice fel.
  • Daca produsul a fost supus unor modificari sau reparatii fara autorizare, precum si in cazul in care nu s-au respectat normele de utilizare si intretinere a produsului, salteaua fiind folosita ca si canapea sau ca si orice obiect de sezut. Salteaua se foloseste exclusiv pentru dormit!
  • Daca produsul prezinta deteriorari cauzate de o intretinere neadecvata, neglijenta sau alti factori;

Pierderea certificatului duce la anularea garantiei produsului.

 

Solicitarile de retur se notifica in scris prin email la office@depozituldesaltele.ro, specificand:

- Nume, Prenume

- ID comanda

- Telefon

- Adresa de email

- Produse de returnat

- Motivul returnarii

- Contul IBAN si numele Titularului (in care se face plata returului )

 

IMPORTANT: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si fara toate datele de mai sus, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid.

Descarca formularul de retur aici

Ai nevoie de ajutor?

Ne poti trimite un mesaj folosind formularul de mai jos: