Termeni și condiții

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE (DEPOZITULDESALTELE.RO SITE WEB)

  1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

Vanzator - SC KA&MA TRADING SRL, cu sediul social in Str. Riga, nu. 4, loc. Mosnita Noua, Jud. Timis, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J35/105/2011, cod fiscal RO 27921414, depozituldesaltele marca inregistrata a SC KA&MA TRADING SRL, Website – www.depozituldesaltele.ro si subdomeniile acestuia, email office@depozituldesaltele.ro si comenzi@depozituldesaltele.ro

Cumpărător – persoană fizică/persoană juridică sau orice persoană juridică care își creează un cont pe Site și emite o Comandă. 

Utilizator – Site-ul poate fi accesat gratuit, iar simpla parcurgere a paginilor acestuia nu este condiționată de înregistrarea utilizatorului. Totusi, pentru a beneficia de anumite servicii oferite de site, precum si pentru a achizitiona produsele oferite de acesta sau pentru a verifica starea propriilor comenzi, va trebui sa va inregistrati ca utilizator. Înregistrarea ca utilizator implică acceptarea prealabilă a termenilor și condițiilor de utilizare a depozituldesaltele, marca înregistrată a SC KA&MA TRADING SRL, și a politicii sale de confidențialitate. Aceste reglementări constituie baza contractuală a relațiilor dintre utilizatori și companie. Deoarece prevederile termenilor și condițiilor de utilizare și ale politicii de confidențialitate pot fi modificate, vă rugăm să le revizuiți periodic.Dacă nu mai sunteți de acord cu prevederile acestora, vă rugăm să nu mai accesați/utilizați serviciile depozituldesaltele. Dacă utilizați acest site, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității datelor de acces în contul dumneavoastră de utilizator creat pe site și sunteți de acord să vă asumați responsabilitatea pentru activitățile desfășurate sub contul dumneavoastră de utilizator creat pe site. depozituldesaltele își rezervă dreptul de a închide conturile de utilizator, de a modifica/elimina texte, imagini sau de a refuza vânzarea produselor la discreția sa. creat pe site și sunteți de acord să vă asumați responsabilitatea pentru activitățile desfășurate sub contul dvs. de utilizator creat pe site. depozituldesaltele își rezervă dreptul de a închide conturile de utilizator, de a modifica/elimina texte, imagini sau de a refuza vânzarea produselor la discreția sa.creat pe site și sunteți de acord să vă asumați responsabilitatea pentru activitățile desfășurate sub contul dvs. de utilizator creat pe site. depozituldesaltele își rezervă dreptul de a închide conturile de utilizator, de a modifica/elimina texte, imagini sau de a refuza vânzarea produselor la discreția sa.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Porecla este asociată cu informațiile de pe Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea „Nume de utilizator”. 

Client – ​​persoana fizica/persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SC KA&MA TRADING SRL (electronic, telefonic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SC KA&MA TRADING SRL si aceasta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comanda, care urmează să fie furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Comanda – un document electronic care actioneaza ca o forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa efectueze plata pentru ele.

Campanie – actul de a expune, în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii cu un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă de timp stabilită de Vânzător.

Cont – secțiunea Site-ului formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului să trimită Comanda și care conține informații despre Client/Cumparator și istoricul Cumpărătorului pe Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).

Contract - reprezinta contractul la distanta conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014, incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si Cumparatorului. 

Conţinut- toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate în alt mod prin utilizarea unui dispozitiv electronic;

conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele aplicate de Vanzator sau de un tert cu care Vanzatorul a incheiat contracte de parteneriat, pe o anumita perioada;
  • date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale Vânzătorului.

 

Drepturile de proprietate intelectuală - conținutul și designul SC KA&MA TRADING SRL -depozituldesaltele, precum și orice alt material conexe trimis de dvs. prin e-mail sau furnizat prin orice alte mijloace, aparțin companiei și/sau colaboratorilor săi - acolo unde acest lucru este în mod expres specificate (drepturi de autor) și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală. Nu puteți utiliza, reproduce sau permite nimănui să utilizeze sau să reproducă materialele depozituldesaltele și nici nu puteți utiliza cadre pentru mărci comerciale, logo-uri sau alte informații protejate de legea drepturilor de autor fără permisiunea prealabilă scrisă a companiei.

Review - o evaluare scrisă de proprietarul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, o evaluare bazată pe experiența personală și capacitatea acestuia de a face comentarii calitative și de a spune dacă produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de producător , atâta timp cât întrucât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu încalcă dreptul la viață privată sau legea privind protecția proprietății intelectuale; nu conține viruși informatici, comunicații comerciale sau politice care incită la ură sau intoleranță.

Comentariu – evaluare sau observare cu scop critic, pe partea unei recenzii sau a unui alt comentariu.

Intrebare – forma de adresare altor Utilizatori/Clienti/Cumparatori in scopul obtinerii de informatii despre produse sau servicii din pagina respectiva.

Răspuns-  informații scrise care sunt trimise Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a pus o Întrebare pe Site, pe pagina unui anumit produs. Raspunsul este o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator altui Utilizator/Client/Cumparator intr-o discutie.

Document - acești Termeni și Condiții.           

Newsletter – mijloc de informare periodică, exclusiv electronică, respectiv poștă electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informatiile cuprinse in aceasta.

Tranzacție - încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Depozitul de Saltele, către Cumpărător, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt specificate în Comanda.

 

  1. CONDIȚII GENERALE

Plasarea unei comenzi către SC KA&MA TRADING S.RL reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile prezentului Document.

Informatiile furnizate SC KA&MA TRADING SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), conform legilor in vigoare. SC KA&MA TRADING SRL nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail către terți, nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea de a șterge adresa de e-mail furnizată din baza de date.

Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei si includ TVA (19%). Cu excepția cazurilor în care se prevede altfel, prețurile produselor afișate pe depozituldesaltele reprezintă prețurile finale de achiziție și includ TVA (taxa pe valoarea adăugată de 19%, valabilă în România). Prețurile finale de achiziție pot fi prețuri sugerate de producători sau furnizori sau pot fi estimate în funcție de prețurile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat. Prețurile finale de achiziție pot să nu reprezinte cele mai competitive prețuri pe un anumit segment de produse sau pentru o anumită perioadă. Reducerile, reducerile și promoțiile nu sunt cumulative. Reducerea cu cea mai mare valoare se păstrează întotdeauna. Ne rezervăm dreptul de a modifica reducerile, reducerile și promoțiile fără notificare prealabilă.

Pentru achizitionarea produselor care se fac la comanda se poate solicita o plata in avans de minim 50% din valoarea produsului.

Pretul, metoda de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. SC KA&MA TRADING S.RL va emite Cumparatorului o factura pentru Bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.     Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de dumneavoastra. Vă rugăm să completați corect formularul și să indicați persoanele cărora li se fac facturarea și livrarea. Adresa de e-mail este extrem de importanta deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi trimise prin e-mail. O adresă de e-mail incorectă încetinește întregul proces de comandă.Mai mult decât atât, Compania nu va putea să vă contacteze și să vă informeze despre starea comenzii dumneavoastră. Dacă adresa de livrare nu este aceeași cu adresa de facturare, indicați acest lucru. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile incomplete sau efectuate fără informații de bază (de exemplu: numele cumpărătorului, numărul de telefon de contact, adresa de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare, modalitatea de plată).

În cazul în care un produs este listat cu un preț incorect sau cu informații incorecte din cauza erorilor tipografice sau a erorilor de preț sau a informațiilor despre produs, ne rezervăm dreptul de a refuza sau anula orice comandă plasată pentru produsele care prezintă eroarea. Vom avea dreptul de a refuza sau anula orice comandă chiar dacă aceasta a fost plătită în avans. În acest caz, banii vor fi returnați cât mai curând posibil. In cazul Bunurilor care sufera modificari la cererea Cumparatorului (de exemplu: dimensiuni atipice pentru saltele: latime, lungime, inaltime etc.), nu se accepta returnarea Bunurilor.

Produsele comercializate prin www.depozituldesaltele.ro sunt noi, comercializate in ambalaj propriu sau resigilate (in acest caz se mentioneaza clar motivul pentru care produsul a fost resigilat) iar in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificatul de garantie. .

SC KA&MA TRADING SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții care manifestă un comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au refuzat livrările în istoricul comenzilor.

Produsele comercializate de www.depozituldesaltele.ro pot fi livrate doar pe baza unei comenzi online sau in magazinul depozituldesaltele din Timisoara. Comanda online nu necesita rezervarea produselor. Comenzile online vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate de sistem. O comanda care contine un produs cu statutul: In Stoc, nu poate fi onorata daca o alta comanda a fost inregistrata pentru acelasi produs inainte de aceasta cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizat.

 

  1. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul pentru plasarea unei Comenzi este permis oricărui Client/Cumparator.

Din motive justificate, KA&MA TRADING SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea plasarii unei Comenzi si/sau la unele dintre modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca pe baza comportamentului sau activitatii Clientului/ Cumpărător pe Site, acțiunile sale ar putea prejudicia KA&MA TRADING SRL în orice fel. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul poate contacta Departamentul de Relatii cu Clientii al KA&MA TRADING SRL pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate anterior.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate face prin interacțiune directă cu acesta sau prin adresele menționate în secțiunea „contact” a Site-ului. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să furnizeze justificări pentru aceasta.

În cazul plăților online, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru orice alte costuri suplimentare suportate de Cumpărător, inclusiv, dar fără a se limita la, comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda emiterii acestuia diferă de lei. Cumpărătorul este singurul responsabil pentru această acțiune.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind folosite exclusiv in scop de prezentare.

 

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin plasarea unei comenzi electronice, telefonice pe www.depozituldesaltele.ro, Cumparatorul    este de acord cu forma de comunicare (telefonic, chat sau e-mail) prin care SC KA&MA TRADING SRL isi desfasoara operatiunile.

Comanda se compune astfel:  mentiuni clare despre datele de livrare si facturare, conditiile specifice ale acesteia; specificațiile Cumpărătorului (unde este cazul); notificarea primita de Cumparator, dupa plasarea Comenzii, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

În cazul în care Vânzătorul confirmă comanda, aceasta va implica acceptarea deplină a termenilor și condițiilor comenzii de către Cumpărător.   Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală sau electronică de la Vânzător către Cumpărător, fără a fi necesară o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.

Prezentul Acord intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic, electronic sau verbal. Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului astfel încheiat, pe lângă acestea fiind și Certificatul de Garanție emis de SC KA&MA TRADING SRL

Din motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda. In cazul in care modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda, va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau numarul de telefon furnizat Vanzatorului in momentul plasarii Comenzii si va returna suma platita.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul in care Cumparatorul primeste de la Vanzator, prin e-mail si/sau SMS, notificarea de expediere a Comenzii.

 

  1. COMANDA

Clientul/Cumparatorul poate plasa Comenzi pe Site, adaugand Bunurile si/sau Serviciile dorite in cosul de cumparaturi, iar apoi finaliza Comanda prin plata prin una dintre metodele indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau Serviciu este disponibil pentru cumpărare atâta timp cât există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, fără finalizarea Comenzii, nu are ca rezultat înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul este de acord că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii, iar Vânzătorul îl poate contacta, prin orice mijloc disponibil/ agreat de către el, în orice situație în care este necesar să contacteze Cumpărătorul.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

- datele furnizate de Client/Cumparator pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in termenul legal de retragere din contract, acesta trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este plătită, Vânzătorul va rambursa suma în termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumpărătorul informează Vânzătorul de decizia sa de a se retrage din Contract. Suma va fi returnata astfel: - pentru Comenzile achitate cu Op/Ramburs/ Card Bancar-> prin transfer bancar;

Unele dintre produse beneficiaza de anumite reduceri/bonusuri atunci cand sunt achizitionate in aceeasi comanda impreuna cu un alt produs. Aceste reduceri pot fi văzute și în confirmarea comenzii primite de client și sunt distribuite valoric pe coșul de produse incluse în promoție.

Promotia este valabila doar daca clientul pastreaza comanda cu pachetul de produs ales initial. Daca renunti la unul dintre produsele din pachet, promotia nu va mai fi pastrata si reducerea aplicata va fi anulata. Produsul pentru care clientul păstrează opțiunea de comandă revine la prețul integral, urmând ca acesta să fie prețul plătit la momentul onorării comenzii.

În cazul în care un client dorește să returneze un produs care a beneficiat de reducere sau a generat un bonus suplimentar, la momentul achiziției, prin plasarea acestuia în comandă în asociere cu alte produse, va fi supus următoarelor reguli de returnare a banilor:

5.1 Returnarea banilor se va face in maxim 10 zile de la data anunțării deciziei de retur, în contul bancar furnizat de client în formularul de retur.

5.2 Deoarece produsul a făcut parte dintr-o promoție, numai prin asociere cu celelalte produse, reducerile/bonusurile oferite în comanda inițială sunt anulate. Prețurile produselor păstrate de client revin la valoarea de dinainte de aplicarea reducerii, reducere obținută prin combinarea comenzii cu produsul de returnat. Suma de returnat clientului este egală cu diferența dintre valoarea plătită de client și prețul inițial al produselor păstrate (fără reducerea aplicată pentru cantitatea de produse).

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (cea mai recentă dată). va fi luat).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de Cumparator nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul despre acest fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat cunoștință de acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de a rezilia Contractul.

5.3 Plata cu cardul

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).

Dacă ați ales metoda de plată „Online prin card bancar”, este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră pe pagina securizată a procesatorului de plăți. 

- Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin sistemul „3-D Secure” dezvoltat de organizații care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca și cele efectuate. la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

- „3-D Secure” asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, în orice moment, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în Visa sisteme și MasterCard.

IMPORTANT DE ȘTIUT! - NU SE PERCEAZĂ COMISION PENTRU PLĂȚILE CU CARD BANCAR! 

5.4 Online în rate egale fără dobândă prin card de cumpărături

Dupa ce introduceti numarul cardului pe pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una dintre bancile agreate de magazin si va afisa o lista in care puteti alege numarul de rate. doriti (card de credit emis de Banca Transilvania, BCR, BRD Finance, Alpha Bank).

 

 

  1. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Conținutul site-ului www.depozituldesaltele.ro, așa cum este definit în preambul - texte, imagini, grafică web, scripturi, programe, baze de date, precum și materialele care fac obiectul comunicărilor prin email - aparține SC KA&MA TRADING SRL, fiind protejată de legea dreptului de autor și cea a drepturilor de proprietate intelectuală și industrială.

Clientului/Cumpărătorului nu îi este permis să copieze, să distribuie, să publice, să transfere către terți, să modifice și/sau să modifice în alt mod, să utilizeze, să facă legătura către, să afișeze, să includă orice Conținut în orice context, altul decât cel intenționat inițial de Depozitul de Saltele, să includă orice Conținut în afara Site-ului, înlăturarea semnelor care semnifică dreptul de autor al KA&MA TRADING SRL asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuirea materialelor realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, cu excepția acordului expres scris al KA&MA. TRADING SRL.

Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau necomerciale, numai daca acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

Folosirea sau reproducerea oricăruia dintre elementele enumerate mai sus, fără acordul prealabil scris al SC KA&MA TRADING SRL, se pedepsește conform legilor în vigoare.

Orice încercare de orice fel de modificare a imaginii și informațiilor de pe acest site www.depozituldesaltele.ro, cu excepția titularului legal al acestuia - SC KA&MA TRADING S.RL, fără acordul prealabil al SC KA&MA TRADING S.RL, dă unilateral si dreptul neechivoc al SC KA&MA TRADING SRL de a face uz de toate prerogativele sale pentru a se adresa instantelor judecatoresti competente pentru sanctionarea acestor fapte.  

Orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise în mod expres de prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, dacă există, este interzisă.

 

  1. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI

Vânzătorul își va folosi cunoștințele profesionale și tehnice pentru a obține rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile și serviciile care corespund cerințelor, nevoilor și specificațiilor cumpărătorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara notificare prealabila. De asemenea, din motive legate de spatiu si de coerenta structurii informatiilor, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi pentru a prezenta cele mai relevante informatii, astfel incat produsul sa fie folosit in parametrii pentru care a fost achizitionat. Imaginile produselor sunt, de asemenea, informative și pot exista diferențe între acestea și produs;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea “Contact”. Vor fi excluse din site sau  ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

S.C. KA&MA TRADING S.R.L.  poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale (alegerea companiei care va efectua livrarea).

 

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII

Dreptul de proprietate asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferat in momentul platii de catre Cumparator in locatia indicata in comanda (inteles prin livrare - semnatura de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnatura de primire pe factura fiscala). în cazul livrărilor efectuate de personalul SC KA&MA TRADING SRL).

Clientul are obligatia de a verifica daca ambalajul nu este rupt, ca nu prezinta urme de zgarieturi, lovituri, pete la primirea produsului si poate refuza produsul daca prezinta semne de manipulare defectuoasa si sa incheie un raport verbal cu reprezentant al firmei de curierat .

 

  1. LIVRAREA MARFURII

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistemul de curierat, va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Livrarea produselor de pe site-ul www.depozituldesaltele.ro este gratuită.

 

  1. ACCEPTARE

Acceptarea se va face atunci când bunurile și serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în comandă. Dacă cumpărătorul descoperă că produsele livrate nu sunt conforme cu specificațiile tehnice, atunci vânzătorul va aduce produsele și serviciile în conformitate. De asemenea, pentru produsele comercializate si livrate de SC KA&MA TRADING SRL, prin intermediul site-ului www.depozituldesaltele.ro, Cumparatorul beneficiaza de returnarea produselor in termen de 14 zile.    Indiferent de termenul de retur al produsului, clientul are obligatia sa sesizeze in scris pe adresa de email office@depozituldesaltele.ro orice defect in termen de maxim 5 zile de la receptionarea produselor. In momentul in care clientul receptioneaza produsul, acesta are obligatia sa verifice integritatea ambalajului coletului in prezenta agentului de curierat. Daca coletul este deteriorat la livrare, clientul are obligatia de a refuza primirea acestuia si de a specifica in comentariile procesului verbal incheiat cu agentul  starea coletului in momentul livrarii.

Clientul are obligația să verifice integritatea fiecărui element înainte de asamblare și să nu asambleze produsul în cazul în care constată defecte ale produsului sau elementelor din produs. Asamblarea produsului în aceste condiții, atrage după sine pierderea garanției.

 

  1. GARANȚIA PRODUSULUI

Toate produsele comercializate de site-ul www.depozituldesaltele.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalaj propriu.

Toate produsele comercializate si livrate sunt insotite de certificatul de garantie emis direct de SC KA&MA TRADING SRL . Certificatul de garantie contine instructiunile generale de utilizare si conditiile de garantie.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in 48 de ore de la primirea marfii, la office@depozituldesaltele.ro. Orice notificare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Cumpărătorul are obligația de a păstra certificatul de garanție și factura fiscală. În caz de viciu, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garanție este singurul document care atestă dreptul la garanție și care va fi prezentat împreună cu factura fiscală și dovada plății (chitanță, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garanție determină anularea garanției Bunului sau Serviciului.

Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie emis de SC KA&MA TRADING SRL, se deconteaza la locul de munca al societatii, str. Principala, nr.200, Buzias, iar conditiile de garantie sunt in conformitate cu OG 21/1992, Legea 449/2003 si OG 174/2008.

Pentru orice categorie de produse, următoarele sunt strict interzise:

- asamblarea produsului în cazul în care se constată deteriorarea unui element sau a produsului în sine;

– despachetarea folosind obiecte ascuțite sau dure; materiale de tăiere sau zgâriere;

– frecarea de alte suprafete sau cu substante abrazive (solutii de curatare);

- folosirea sau depozitarea produselor in medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura;

– amplasarea produsului în apropierea surselor de căldură; udarea produselor; rularea, îndoirea sau curbarea saltelelor în timpul transportului și manipulării;

Garantia se deconteaza in maxim 15 zile calendaristice.

 

  1. POLITICA DE RETURNARE

Conform legislației române, puteți returna produsele achiziționate de pe www.depozituldesaltele.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără a fi nevoie să justificați decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decât costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonanței nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în contractele încheiate cu profesioniștii.

  • Termeni si conditii pentru returnarea produselor

Clientul trebuie sa solicite in scris ca doreste sa returneze produsele achizitionate prin e-mail la adresa: office@depozituldesaltele.ro si sa completeze Formularul de retur de pe site.

Costul de retur este fix, pentru fiecare produs din comanda. În funcție de categoria de produse căreia îi aparține produsul, se percepe un cost după cum urmează:

-Saltele: 150 ron

- Toppere: 55 ron

- Perne/ Pilote : 35 ron

- Perne decorative: 15 ron

- Canapele click-clack 150 ron

- Huse saltele/Lenjerie/Protectii saltea: 30 ron

Pe lângă costul fix de retur perceput de SCKA&MA TRADING SRL, se percepe un cost fix/kilometru perceput de agenția de curierat pentru destinațiile din afara razei agenției de curierat.

Produsul se ridica exclusiv de catre agentii firmei de curierat de la adresa clientului, in maxim 3 zile lucratoare.

Timpul de răspuns pentru cererile de retur este de 3 zile lucrătoare, din momentul înregistrării.

 

  1. CONDIȚII GENERALE DE RETURNARE

Consumatorul are dreptul sa notifice comerciantului in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul serviciilor, de la incheierea contractului, in conformitate cu prevederile prevederile articolului nr. .4 lit.b din Ordonanța nr. 130/2000.

Daca un produs oferit de SC KA&MA TRADING SRL este diferit de descrierea aferenta acestuia de pe Site, il puteti returna in conformitate cu prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului si in conformitate cu legislatia romana in vigoare. Produsele trebuie returnate în stare de produs nou, în ambalajul original, nedeteriorate, în stare de funcționare, și însoțite de toate accesoriile (inclusiv hardware), documente originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție), bine ambalate si protejate in timpul transportului.

În cazul în care produsul returnat este deteriorat, are pete, urme de asamblare, uzură sau utilizare excesivă, zgârieturi, înțepături, lovituri, este murdar sau are feronerie lipsă și nu poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru acoperirea prețului. diferența dintre un produs nou și un produs deja folosit sau dacă acesta se află într-o stare care nu ne permite să-l remarketăm, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport pentru retur sunt în sarcina expeditorului.

Returnarea banilor se va face in maxim 10 zile de la data anunțării deciziei de retur, în contul bancar furnizat de client în e-mailul cererii de retur.

Produsele realizate la comanda in dimensiuni atipice nu pot fi returnate. Aceste produse au fost create special pentru tine. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat în funcție de preferințele clientului (dimensiune: lungime, lățime, înălțime; material de suprafață - prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat pe pagina produsului de pe site-ul www.depozituldesaltele.ro), conform articolului 16, lit. c, din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014.

In situatia in care clientul doreste ca produsul pe care il returneaza sa fie schimbat cu un alt produs, mentionati acest lucru intr-un e-mail la adresa office@depozituldesaltele.ro. Produsul returnat trebuie sa respecte termenii si conditiile de returnare a produselor, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

În cazul în care noul produs are un preț mai mare, clientul va plăti diferența, iar dacă prețul este mai mic, SC KA&MA TRADING SRL va rambursa diferența de preț (în termen de 14 zile de la data primirii/primirii produsului), către Cont IBAN comunicat in prealabil. In caz de modificare, termenul de livrare pentru noul produs se stabileste de comun acord cu clientul. In functie de disponibilitate, timpul de livrare pentru noul produs poate fi intre 1 si 4 saptamani din momentul primirii produsului returnat.

 

  1. VERIFICAREA PRODUSELOR

La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului. In cazul in care coletele au ambalaj deteriorat in momentul primirii lor, este obligatorie incheierea unui Proces Verbal cu agentii de curierat, in care se noteaza livrarea cu ambalajul deteriorat sau se refuza primirea.

Pe site-ul nostru, returnarea produsului se face in cativa pasi simpli, rapizi si fara batai de cap.

Politica noastra de returnare a produsului incepe din ziua in care produsul a ajuns la adresa specificata in comanda.

Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia lui conform OUG 34/2014. Produsele pot fi returnate doar in aceleasi conditii in care au fost livrate. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Daca produsul nu coincide cu cel din comanda sau are defecte de fabricatie, inlocuirea produsului sau returul acestuia sunt gratuite, iar in cazul in care ati comandat produsul gresit sau pur si simplu v-ati razgandit si nu mai doriti produsul, cheltuielile de transport la returnare vor fi suportate de client. Termenul maxim legal pentru rambursarea contravalorii produsului este de 14 de zile, dar noi va asiguram ca vom face rambursarea banilor in maxim 10 zile calendaristice de la receptia coletului. Rambursarea banilor se face doar in cont bancar.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza plata produsului catre client sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

- Din motive de igiena, produsele folosite/spalate nu vor fi returnate.

IMPORTANT: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Pur si simplu v-ati razgandit sau nu va mai place produsul. Produsul trebuie returnat ca nou, in ambalajul original, sa nu fie rupt, taiat sau spalat cu inalbitori, etc.
  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Garantam calitatea produselor noastre. Produsele pot fi spalate in masina de spalat la temperaturi de maxim 30 de grade si fara a se folosi inalbitori. Daca totusi se decoloreaza, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produse livrate gresit. Daca s-a gresit produsul sau tipul materialului. De exemplu, daca s-a comandat un produs 100% bumbac, culoarea rosie si un anumit imprimeu, insa ati primit un produs realizat din fibra sintetica, alta culoare si alt imprimeu. Costurile de retur cad in sarcina magazinului nostru.
  • Daca produsul are defecte de fabricatie. In aceasta situatie, vom inlocui produsul gratuit sau vom accepta returul asigurand transportul gratuit.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsul pe care urmeaza sa-l returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, nedeteriorat. Nu se accepta pentru returnare produse rupte, deteriorate, spalate in masina de spalat sau decolorate cu inalbitori si/sau orice alte cazuri in care produsul nu mai poate fi revandut ca un produs nou.

Solicitarile de retur se notifica in scris prin email la office@depozituldesaltele.ro, specificand:

- Nume, Prenume

- ID comanda

- Telefon

- Adresa de email

- Produse de returnat

- Motivul returnarii

- Contul IBAN si numele Titularului (in care se face plata returului )

IMPORTANT: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si fara toate datele de mai sus, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid.

Retur saltele si toppere

Pe site-ul nostru, returnarea produsului se face in cativa pasi simpli, rapizi si fara batai de cap. 

Politica noastra de returnare a produsului incepe din ziua in care produsul a ajuns la adresa specificata in comanda.

Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ai intrat in posesia lui conform OUG 34/2014. Produsele pot fi returnate doar in aceleasi conditii in care au fost livrate. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Daca produsul nu coincide cu cel din comanda sau are defecte de fabricatie, inlocuirea produsului sau returul acestuia sunt gratuite, iar in cazul in care ati comandat produsul gresit sau pur si simplu v-ati razgandit si nu mai doriti produsul, cheltuielile de transport la returnare vor fi suportate de client. Termenul maxim legal pentru rambursarea contravalorii produsului este de 14 de zile, dar noi va asiguram ca vom face rambursarea banilor in maxim 10 zile calendaristice de la receptia coletului. Rambursarea banilor se face doar in cont bancar.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza plata produsului catre client sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Saltelele pot fi returnate in termen de 14 zile lucratoare de la data achizitiei in urmatoarele conditii si pe responsabilitatea clientului:

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile sau cadourile cu care a fost livrat.
  • Produsul trebuie foarte bine ambalat, recomandam folosirea foliei de polietilena in doua straturi, sigilarea colturilor cu banda scotch si folosirea coltarelor de carton. Nu receptionam produse ambalate in folie stretch sau in textil netesut. Ne rezervam dreptul de a refuza coletele daca acestea nu au fost foarte bine ambalate.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse din acelasi model, chiar daca dimensiuni diferite, și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat.
  • Nu prezinta deteriorari produse de manipularea incorecta.
  • Sunt insotite de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc).
  • Costul de transport pentru retur cade exclusiv in sarcina cumparatorului. Responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine exclusiv in seama clientului expeditor fiindca coletul trebuie ambalat temeinic, exact asa cum la livrare, responsabilitatea integritatii coletului revine expeditorului.

Adresa spre care se va returna coletul este:

  • KA & MA TRADING SRL
  • Buzias, Str. Principala, nr.200
  • Email: contact@depozituldesaltele.ro
  • Cod Postal: 305100
  • Telefon: ‎ 0371321118

 

Saltele pe dimensiuni atipice sau cele produse dupa specificatiile clientului, ce fac obiectul unei comenzi speciale nu pot fi returnate.

IMPORTANT!

  • In cazul in care produsul, indiferent de cauza returului, ajunge la vanzator: cu textil ori spuma/burete rupt, murdare ori patate, fire de par sau mirosuri de orice fel sau deteriorate in orice fel, la transport, ne rezervam dreptul de a refuza coletul.
  • In situatia in care daunele, defectiunie sau viciile mentionate mai sus, sunt ascunse in interiorul coletului si nu pot fi observate la momentul receptionarii coletului, conform OUG34/2014, ne rezervam dreptul de a diminua suma rambursata, dar nu mai mult de 25% din valoarea regasita in factura de achizitie.
  • Daunele constatate dupa deschidere colet, vor fi aduse la cunostiinta consumatorului in maxim 24h de la data receptionarii coletului, prin trimiterea de poze/video, pe email sau whatsapp.
  • Deasemenea nu vor fi receptionate colete cu plata la destinatar. Vor fi refuzate.
  • Poti returna produsele doar impreuna cu toate documentele atasate.
  • Adresa de expeditie retur este aceeasi cu cea de la care s-a expediat produsul; in cazul in care nu se solicita o alta.
  • Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Dupa inregistrarea cererii de retur, veti primi in maxim 48 ore, o confirmare telefonica sau pe email, dupa care veti putea expedia produsul.

De asemenea, te anuntam de indata ce returul tau ajunge in depozit, unde se va verifica starea coletului.

Dupa validarea starii coletului, se va proceda la aplicarea solutiei finale (inlocuire, restituire integral sau partiala, sau voucher).

Banii vor fi returnati in maxim 10 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia de retragere, in urma receptionarii returului. Ne veti furniza un cont bancar pentru a efectua rambursarea sau putem agrea, de comun acord, inlocuirea sau schimbul produselor.

IMPORTANT

  • Pe parcursul primelor saptamani intoarceti si bateti usor salteaua pentru a favoriza asezarea uniforma a umpluturii. O lasare usoara a saltelei, nu mai mult de 2 cm, este normala si se datoreaza asezarii umpluturii;
  • Aerisiti frecvent salteaua: este recomandabil sa se efectueze operatiunea in zilele uscate si insorite. Pentru o buna aerisire este recomandabil ca dimineata sa se scoata lenjeria si eventual husa de protectie pentru ca salteaua sa ramana libera;
  • In momentul deschiderii   saltelei   si   in  urmatoarele   zile,   produsul  poate  degaja in  ambient  mirosuri specifice procesului de productie, acestea nefiind toxice si dispar treptat in prima perioada a utilizarii saltelei;
  • Daca mediul este umed, intoarceti salteaua de doua ori pe luna si aerisiti repetat salteaua fara a o expune la soare. Salteaua cu memoria formei, se foloseste pe o singura parte, cu stratul de spuma viscoelastica in sus pentru a beneficia la maxim de calitatile acesteia.
  • Recomandam ca aceasta sa fie rotita 360 grade (picioare-cap si fata-verso) daca este fara memorie si 180 grade cele cu memorie, la fiecare 3-6 luni.
  • Husele detasabile ale saltelelor pot fi curatate prin spalare uscata, chimica sau lavabile la 30 de grade. Este interzisa clorurarea, atarea cu aburi si calcarea. A nu se spala la masina – se spala strict manual.
  • Pentru revenirea totala a saltelei, dupa devidare, trebuie sa treaca 24 de ore, pana la 36 ore uneori.
  • Devidarea saltelei se va face in maxim 5 zile de la primirea coletului.
  • Tolerantele cu privire la dimensiuni sunt urmatoarele: inaltime +/- 6%, latime +/- 3%, lungime +/- 1,5%.
  • Culoarea spumei poliuretanice nu impacteaza caracteristicile tehnice ale produsului si nu constitue obligatie de vanzare.

GARANTIA NU ESTE VALIDA IN URMATOARELE SITUATII:

  • Mucegaiul si Petele – scot automat produsul din garantie
  • Defectele accidentale, eventuale descoaseri, rupturi, zgarieturi, sfasierea tesaturii sau a manerelor sau orice alta deteriorare datorata unor factori externi, mecanici sau chimici.
  • Daca s-a depasit greutatea maxim admisa pentru o persoana sau cumulat pentru mai multe.
  • Pentru motive ce tin de schimbarea de fermitate; daca fermitatea saltelei este perceputa diferit fata de momentul achizitiei. Gradul de fermitate este subiectiv si este perceput diferit in functie de o serie de factori.
  • Salteaua este depozitata sau asamblata incorect, folosita inadecvat sau in alte scopuri , curatata prin metode improprii sau cu substante neadecvate;
  • Daca produsul a intrat in contact cu lichide, odata absorbite de material se evapora foarte greu, fapt care duce la producerea de mirosuri neplacute sau mucegai;
  • Daca nu a fost folosit un suport tip somiera, cu lamele elastice si distantate.
  • Daca produsul a fost pliat sau supus presarii; acest tratament duce la distrugerea materialului;
  • Daca produsul este foarte murdar si neingrijit: spuma sau husa rupte, murdare ori patate sau mirosuri de orice fel.
  • Daca produsul a fost supus unor modificari sau reparatii fara autorizare, precum si in cazul in care nu s-au respectat normele de utilizare si intretinere a produsului, salteaua fiind folosita ca si canapea sau ca si orice obiect de sezut. Salteaua se foloseste exclusiv pentru dormit!
  • Daca produsul prezinta deteriorari cauzate de o intretinere neadecvata, neglijenta sau alti factori;

Pierderea certificatului duce la anularea garantiei produsului.

Solicitarile de retur se notifica in scris prin email la office@depozituldesaltele.ro, specificand:

- Nume, Prenume

- ID comanda

- Telefon

- Adresa de email

- Produse de returnat

- Motivul returnarii

- Contul IBAN si numele Titularului (in care se face plata returului )

IMPORTANT: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si fara toate datele de mai sus, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid.

AMBALAREA SALTELELOR

Recomandăm ambalarea saltelelor în folie de polietilenă cu grosimea de minim 0,10 mm și in doua straturi (ca cea în care a fost trimis coletul) si cu coltare de carton pe margini. Marginile foliei trebuie bine inchise cu banda adeziva pentru ambalare – scotch, pentru a proteja produsul de praf.  

AMBALARE PERNE/PILOTE/HUSE/LENJERIE

Vă recomandăm să împachetați pernele și pilotele în folie de polietilenă cu grosimea de minim 0,10 mm și într- o cutie de carton sau in sacul de rafie (ca cea în care a fost trimis coletul). Marginile foliei trebuie bine inchise cu banda adeziva pentru ambalare – scotch, pentru a proteja produsul de praf.  

AMBALARE CANAPELE

Recomandăm ambalarea produselor din această categorie în folie extensibilă pentru protejarea produsului împotriva prafului și în folie de polietilenă cu o grosime de minim 0,10mm, feroneria și cadrul patului în cutia de carton în care a fost livrat produsul.

  1. FORTA MAJORA

Niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă această neexecutare se datorează unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, aflat în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. KA&MA TRADING SRL, afiliatii sai si/si in general furnizorii de produse sau servicii catre aceasta, nu pot fi facuti raspunzatori pentru nicio intarziere sau eroare rezultata direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa KA&MA TRADING SRL. Această scutire include, dar nu se limitează la : erori în funcționarea echipamentului tehnic, defecțiunea conexiunii la Internet, eșecul conexiunilor telefonice, virușii informatici, accesul neautorizat la sisteme, erori de operare, de la KA&MA TRADING SRL precum si cazurile de forta majora prevazute de legislatia romana in vigoare.

Dacă, în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii acestuia, evenimentul menționat nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea integrală a Contractului, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde alte daune-interese. -interesele de la celălalt.

  1. LEGEA APLICABILĂ

Serviciile oferite de KA&MA TRADING SRL sunt guvernate de prevederile legilor romane, in special Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, HG 448/2005 si Directiva Europeana CE/96/ 2002. Termenii si conditiile KA&MA TRADING SRL sunt supuse legislatiei romane. În caz de litigiu se va încerca mai întâi o soluție pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile lucrătoare de la înregistrarea reclamației la sediul KA&MA TRADING SRL. În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere în termenul precizat anterior, litigiile dintre părți vor fi supuse soluționării de către instanțele judecătorești competente din raza municipiului Timișoara.

Ai nevoie de ajutor?

Ne poti trimite un mesaj folosind formularul de mai jos: